WAT IS OUTSOURCING?
Outsourcing is wil letterlijk zeggen het ‘uitbesteden’ van bedrijfsactiviteiten. Het doel is dus eenvoudigweg om een aantal onmisbare taken – geen kerntaken – te laten uitvoeren door een extern bedrijf.
Om taken te kunnen uitbesteden analyseer je als bedrijf best de kosten, prestaties, filosofie en vertrouwelijkheid van je taken. Het vaakst wordt beroep gedaan op outsourcing als een instrument om de winstgevendheid te verhogen door de kosten te verlagen. Dankzij dit systeem kan de onderneming zich immers concentreren op haar hoofdactiviteit. Denk maar aan de administratie, boekhouding, IT en uiteraard industrieel onderhoud.
Wat zijn de voordelen van werken voor een outsourcing firma?
- De sleur er uit: techniekers die nood hebben aan afwisseling kunnen sneller en eenvoudiger veranderen naar een andere werkvloer, zonder door volledige sollicitatieprocedures te moeten gaan. Zo krijg je als technieker verschillende types en merken machines, maar ook verschillende technieken onder de knie.
- Een aantrekkelijk verloningspakket: bedrijven focussen vaak enkel op het bruto uurloon. Geysen kiest als outsourcingsfirma voor een aantrekkelijk totaalpakket met onder andere een hospitalisatieverzekering en de mogelijkheid tot een bedrijfswagen.
- Een outsourcingbedrijf is ook een goede schokdemper in moeilijke economische jaren. Wanneer een opdracht ten einde loopt, doen wij er alles aan om je als technieker meteen weer aan de slag te krijgen en te matchen met de juiste volgende opdracht. (Want eerlijk is eerlijk: een technieker die in een outsourcingbedrijf niet aan het werk is, brengt ons ook niets op.)
Meer weten? Ga naar onze jobsite!
Wat zijn de voordelen van beroep doen op een outsourcing firma?
- Een technisch outsourcing bedrijf als Geysen focust zich volledig op techniek. Als klant kan je je concentreren op andere essentiële taken. De technicus volgt een passend opleidingsprogramma om zijn kennis bij te spijkeren en wordt opgevolgd door mensen met een passie voor techniek. Als klant profiteer je dus van de expertise van de technieker zonder zorgen.
- Geysen zoekt steeds naar de juiste match tussen technieker en bedrijf. Zo zijn de karakters van technieker en klant zo goed mogelijk afgestemd op elkaar en spelen we in op de benodigde vaardigheden.
- Een outsourcingbedrijf is ook een goede schokdemper in moeilijke economische jaren. Wanneer een opdracht ten einde loopt, doen wij er alles aan om je als technieker meteen weer aan de slag te krijgen en te matchen met de juiste volgende opdracht. (Want eerlijk is eerlijk: een technieker die in een outsourcingbedrijf niet aan het werk is, brengt ons ook niets op.)
- De klant heeft een directe commerciële contactpersoon voor, tijdens en na elke opdracht. Als outsourcing bedrijf bieden we een eerlijke service op maat.
Meer weten? Contacteer ons!
Vind je geen techniekers? Of wil je zelf technieker worden? Daag ons uit met uw wensen.
Vul je gegevens in en één van onze collega’s neemt zo snel mogelijk contact met je op!