Het verhaal van Geysen

Hoe is Geysen uitgegroeid tot het bedrijf dat het nu is?

Na eerst een aantal jaren ervaring opgedaan te hebben bij diverse ondernemingen, richtte Alex Geysen een 25 jaar geleden Geysen NV op als een bedrijf dat onderhoudsspecialisten stuurde naar ondernemingen in de buurt. In al die jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een gereputeerde firma  waar klanten graag beroep op doen. De techniekers van Geysen kennen immers hun vak en kunnen de meest complexe technische uitdagingen aan.

Het gaat dan zowel om elektrische, mechanische, hydraulische als pneumatische opdrachten. “Onze mensen hebben heel wat ervaring en volgen bovendien gespecialiseerde opleidingen, waardoor ze thuis zijn in verschillende takken van de industrie,” aldus Algemeen Directeur Alex Geysen. “Het gaat dan zowel om de voedingsnijverheid, de farma, de chemische en de autosector als om energiebedrijven, metaalbouw en de recyclagesector.”

Geysen NV zorgt zowel voor de correcte uitvoering van het dagelijks onderhoud of smeerplannen, de revisie van kleine machines als de ondersteuning van de onderhoudsafdeling in al zijn werkzaamheden.

“Met onze onderhoudsspecialisten garanderen wij onze klanten een operationele efficiëntie in hun machinepark. Bedrijven moeten ‘full out’ kunnen draaien en een gedwongen stilstand weten te vermijden. We doen er alles aan om pannes te voorkomen en op termijn de onderhoudskosten te beperken. Een optimale productiestroom is essentieel voor elk bedrijf.”

Ondertussen heeft Geysen NV een vestiging in Sint-Niklaas geopend om zijn klanten in Oost-Vlaanderen en Antwerpen beter te kunnen bedienen en een vestiging in Torhout voor haar klanten in West-Vlaanderen. We geloven erin dat dicht bij onze klanten staan zijn voordelen voor hen oplevert en willen dan ook dit jaar nog een nieuwe vestiging in Limburg openen.